luni, 10 noiembrie 2014

Un cuvînt pentru moldova 10.11.2014

Pohui
Pohui e o stare. Cum spune un citat celebru ”vsem pohui”. Am impresia că la noi această stare se naște odată cu instinctele primare. Din născare noi avem instinctul de a supraviețui, de a mînca și de a ne fi pohui. Chiar ș cîntec avem,șî ni plași pizdeț. Iaca versurile la imn,pula,greu de învățat,dar versurile la cîntecu ista,măcar ș la miezu nopții. Șii interesant, pohuiul se manifestă cronologic diferit la fiecare eveniment. În unele situații el apare a-priori de a face vreun cîcat, adică încă nu s-a întîmplat nimic, dar pohui ce o să fie. Alteori,el apare după ce am făcut cîcatul. Am făcut deam, pohui ce o să fie. Cum nu s-ar manifesta, moldoveanul iubește să pape bine și gras,să doarmă mult dimineața, să aibă multă rublă în portmoneu, da restu pohui. Și el nu se gîndește că pentru a avea astea,el trebuie să muncească. El așteaptă din pod,de sus... bojîca a s dăi. Nu cred că ar putea schimba pe cineva monologul ista a meu, ei da ș mie mi-e POHUI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu