joi, 6 noiembrie 2014

Introducere

Nu știam cum să denumesc primul post și deci am zis să fie introducere. Introducerea doar este oriunde. Acum la subiect,demult mă gîndeam să-mi creez și eu un blog. Blog au tăț în lumea asta. Așa e moda amu,hule! E mai greu să-ți scoli curu de pe scaun și să faci ceva,mai ghine stai la călduț ș tapezi. Loc este,nu cheltui foile din printerul tău și nici nu scriu pe papirusul din muzeu. Slavă domnului că avem așă o ștucă interesantă ca intărnătul. Iubesc să scriu și să mă exprim agresiv, vulgar, cu limbaj uzual și fără a ține cont de anumite reguli gramaticale. Nu că nu le-aș ști. Ei cum,nu pot să zic că pot să-ți zapizdesc un comunicat de sute de foi,fără o greșeală,dar nici nu sunt chiar un bîc prost (vorba poetului). Probabil primul post o să fie cel mai lung,pentru că ,de obicei, îmi place să scriu scurt și la subiect. Mi-am propus ca în blog să scriu toate impresiile și criticile care le-aș putea împărtăși și de care ”vsem pohui” cum s-ar zice. Pentru început o să am o categorie de postări zilnice, iar restul aleatorii. Pe viitor o să mai vedem. Cam aici se încheie introducerea mea.
PS : De ce Blog Blogovici(se citește precum patronimicul în rusă)? Da hui evo znaet,sincer să vă spun,așa mi-a venit în cap pe moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu